Hulpdiensten uitgerukt voor ongeval met letsel op Den Ham in Boskoop
Op de Den Ham in Boskoop heeft woensdagmiddag een ongeval plaatsgevonden, waarbij mogelijk één of meerdere personen gewond zijn geraakt.
Het ongeval gebeurde rond kwart voor 2 's middags. Er is een ambulance naar de locatie gestuurd. Over de oorzaak van het incident is nog niets bekend.
Boskoop valt onder de P2000-regio Hollands Midden. De hulpdiensten in deze plaats, in de provincie Zuid-Holland, reageren onder meer op 112 meldingen die bij de veiligheidsregio binnenkomen. De 112 meldingen worden via P2000 naar het juiste brandweerkorps of ambulancedienst gestuurd.
In de afgelopen dertig dagen is de brandweer 30 keer naar Boskoop gestuurd en moest de ambulance 63 keer naar die plaats toe.